Smygfirande

Kan man bli annat än glad och varm i hjärtat över att man har så fina vänner. Hade mysdag efter jobbet med Maggis igår, och firade mig eftersom vi båda ska utomlands nästa vecka och bort den här helgen. Imon så ska jag fira med en annan fin tjej, det får ni se mer av imorgon. 




Ikväll så ska jag dricka te, kvittar hur varmt det än är ute! <3
joachim grottling
2014-08-29 @ 19:44:49

Jag vill ayt du kontakta mig. Joachim grottling [email protected]. Jag vill fotas av dig. Snälla kontakta mig

kobiljak
2017-01-24 @ 08:45:22

Lånebud mellan synnerligen allvarlig och ärlig
Är du en man eller en kvinna, är du ute efter ett lån för att utveckla din verksamhet eller betala ditt eget företag eller din skulder, räkningar, hem hyra? om så är lämpligt Vi måste ge ditt lån upp till 15,000.00 kr svar Maximal kr 500,000,000.00 med en term som du har råd med, och någon typ av lån, som skulle tas ut ska vara kund: * personliga lån * Business lån * Personliga lån ränta på 2%, under förutsättning att intresset för mer kontakt~~POS=TRUNC e-post: [email protected] information om låneansökan nedan Ready Programnamn:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

JULIA

25årig tjej från Göteborg som bloggar om mitt liv och min vardag.

RSS 2.0